Správy z helpdesku – APIS, výmeny, technická podpora

Aktualizace: bře 19


APIS, výmeny, nová technická podpora

Vážení užívatelia, radi by sme vás informovali ako vkladať APIS do TK rezervácií, o výmenách EK leteniek a predstavujeme nášho nového IT kolegu Jakuba, ktorý je vašou novou technickou podporou.

1. Vkladanie APISu do TK rezervácií:

Na konci vstupu je treba uviesť /H: príklad: SI.P1/SSRDOCSYYHK1/////12JUL76/M//NOVAK/JAN/H Ak je cestujúci infant, špecifikujte „gender“ takto: MI (male infant) alebo FI (female infant) SI.P1/SSRDOCSYYHK1/////12JUL20/MI//NOVAK/JAN/H SI.P1/SSRDOCSYYHK1/////12JUL20/FI//NOVAKOVA/JANA/H Pokiaľ k vloženiu SSR DOCS používate „Customer Information“ – záložku „Security“ v Smartpointe, potom sa písmeno H vkladá do kolonky „Middle Name“.

2. Výmeny leteniek

Pokiaľ sa vám nedarí výmena EK letenky a systém vám vracia hlášku VENDOR MSG: INVALID DEPARTURE DATE- skontrolujte prosím ako máte v maske vložený NVBa NVA pri vkladaní NVB a NVA dajte pozor na nutnosť uviesť dátum i s príslušným rokom. Neviete ako na to? Kontaktujte nás radi vám s výmenou pomôžeme.

3. Kontakt na nového GDS technika

S radosťou vám oznamujeme, že sme na Helpdesk prijali nového kolegu Jakuba Marka. Kubo nastúpil na pozícií nášho dlhoročného kolegu a kamaráta Martina Krupičku, ktorý sa rozhodol rozvíjať svoju ďalšiu kariéru v inom obore. Jakuba Marka môžete kontaktovať na: Email: jakub.marek@travelportgds.cz Telefon: +420 222 252 419 Mobil: +420 725 377 918 Týmto Jakubovi i Martinovi želáme veľa pracovných úspechov a spokojnosti v ich novom zamestnaní . Váš Travelport

0 komentář