Travelport Merchandising

Travelport ponúka užívateľom unikátnu platformu Travelport Merchandising. Ako celok sa skladá z troch komponentov:

Travelport Aggregated Shopping

Združuje ponuky dopravcov bez ohľadu na napojenie do GDS. Nájde rýchlo a ľahko lacné letenky a to až pre 16 letových segmentov naraz. Funkcia prehľadáva databázu tarifov a zároveň kontroluje, ak sú pre konkrétne tarify na linke voľné miesta a splnené všetky podmienky pre danú cenu.

  • automatizované vyhľadávanie najvýhodnejších dostupných publikovaných i privátnych taríf od klasických a low cost dopravcov

  • prístup k ponuke až 50 cenových možností av rámci týchto možností až 150 itinerárov
     

  • dostupnosť ku všetkým cenám a itinerárom na základe zákazníckych preferencií

  • široký výber rôznych typov ciest: jednosmerné, spiatočné, open jaw, atď.

  • ľahké vyhľadánie alternatívne dostupné varianty na už zaknihovaný itinerár

  • zoradenie dostupných cien od najlacnejšej po najdrahšiu, podľa dĺžky letu a podľa času odletu

  • zobrazenie konečnej ceny letenky vrátane letiskových a palivových príplatkov

  • rýchlu dostupnosť podmienok zobrazených cien

  • okamžitej rezervácie

Travelport Rich Content and Branding

Ide o inovatívne riešenie, ktoré umožňuje leteckým spoločnostiam predávať svoju ponuku po celom svete cestovným agentúram, ktoré sú napojené na systém spoločnosti Travelport. To znamená, že operátori majú prístup ku všetkým informáciám (vrátane obrázkov) o cestovných a dodatočných službách dopravcov, môžu v nich vyhľadávať, a vďaka tomu majú možnosť aj efektívnejšie predávať zákazníkom a zvyšovať tržby. Online cestovné agentúry môžu tieto informácie tiež sprostredkovať svojim zákazníkom prostredníctvom Travelport Universal API, a ponúknuť im tak tarify a dodatočné služby dopravcov napriamo.

 

269 leteckých spoločností je zapojené do programu Travelport Rich Content and Branding, medzi ktoré patrí aj Air France, Austrian, Brussels, Emirates, LOT, Lufthansa, Swiss a mnoho ďalších.

Travelport Ancillary Services

Na dodatočných službách postupne všetci dopravcovia stavia svoju obchodnú politiku. Obraty za dodatočné služby by mali v roku 2018 dosiahnuť až 60 miliard dolárov. Produkty ako je platený seating, letiskové salóniky, extra batožinu môžu operátori nakúpiť pomocou nákupného košíka priamo v Travelport Smartpoint. A to všetko bez ohľadu akým spôsobom dopravcu dodatočné služby do Travelport distribuuje.